Bedrijfsvoering 2013   M&C

Programma Marketing & Communicatie

Doel programma

erasmus universiteit rotterdamHet M&C-programma draagt bij aan de strategische doelstellingen van de EUR om meer en betere (internationale) studenten aan te trekken, de band met alumni te versterken en de (internationale) reputatie van de Erasmus Universiteit te verbeteren.

Stand van zaken

De volgende projecten lopen:

Positionering & operationalisering EUR-merk

Projecten Onderwijsmarketing:

Upgrade alumni-activiteiten, -systeem en -support

Webservices


Dat houdt in

  • Binnen de EUR gaan we anders en intensiever samenwerken om onze gezamenlijke doelstellingen te bereiken. We weten straks beter wie onze doelgroepen zijn en wat ze willen, en we kunnen efficiënter werken. Dat betekent dat onze marketing  meer effect heeft.
  • We zorgen voor een ‘refresh’ van de merkpositionering van de Erasmus Universiteit Rotterdam.
  • We verbeteren de marketing- & salesprocessen voor prospects en alumni en maken beter gebruik van onze CRM-systemen.
  • We vernieuwen de webinfrastructuur om onze vindbaarheid en de ‘usability’  te verbeteren.
  • We analyseren de markt van internationale studenten en vernieuwen de tooling voor internationale werving.
  • We richten een studiekeuzecentrum voor middelbare scholieren in om hen te helpen bij hun keuzeproces.

Planning

Bekijk hier de planning projecten Marketing & Communicatie.


Contract met Comrads getekend

Vandaag, 3 juli, het contract met Comrad Solutions ondertekend.

Sleuteloverdracht datacenter T20

Afgelopen dinsdag (25 juni) is de officiele sleuteloverdracht van datacenter T20 geweest.

BV2013 markt groot succes

De informatiemarkt van dinsdag 25 juni trok vele nieuwsgierigen

Alle 24 gebouwen Woudestein eind 2013 voorzien van Wi-Fi

Erasmus Universiteit Rotterdam heeft een raamovereenkomst gesloten met Croon Elektrotechniek, om all