Erasmus School of Accounting & Assurance

Erasmus School of Accounting & Assurance (ESAA)

Erasmus School of Accounting & Assurance (ESAA) is een samenwerkingsverband tussen de Erasmus School of Economics (ESE) en Erasmus Universiteit Rotterdam Accounting, Auditing & Controlling (Eurac) BV. Dankzij deze samenwerking zijn van start tot finish alle opleidingen en al het onderzoek op het gebied van Accounting en Assurance onder één pa­raplu georganiseerd; Post-Master en Postinitiële Opleidingen, Executive Programs, Masterclasses en Permanente Educatie.

• Symposium Auditing opleidingen 2024

Artificial Intelligence en de impact op de auditpraktijk. Vrijdag 21 juni 2024 van 13:30-16:30 uur.
  • Online voorlichtingsbijeenkomst RE en RO

Interesse in een versneld traject voor RO's en RE's? Meld je aan voor de voorlichtingsbijeenkomst op 26 april 2024!
    Online voorlichting RE en RO op 26 april 2024
  • De economie van het genoeg

Economie is vaak gericht op groei. Maar welk doel die groei heeft, dat is niet altijd niet even duidelijk, belichten Anke Teeuw en Natasja Naron in dit artikel.