Faciliteiten bij evenementen

Zalen en Faciliteitenverhuur (ZFV/Evenementen) begeleidt alle evenementen op campus Woudestein. Samen met onze klant maken wij het draaiboek voor evenementen.

Hieronder staat de procedure beschreven voor alle gebouwen op campus Woudestein, uitgezonderd de Van der Goot Building (Expo- en Congrescentrum).

Wanneer Evenementencoördinatie?

Evenementencoördinatie werkt altijd mee bij bijzondere activiteiten. Het gaat bijvoorbeeld om:  

  • activiteiten waarbij (brand)veiligheid of het imago van de universiteit een rol spelen
  • activiteiten waarbij faciliteiten ge- of verplaatst moeten worden
  • activiteiten met mogelijke overlast.

In deze gevallen moet je toestemming vragen bij Evenementencoördinatie.  
Wat zijn de aandachtspunten bij de organisatie van een evenement?

Contact evenementen

Viola ten Berg-van den Berge (maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag)
Liesbeth Timmer-Pauw (maandag, dinsdag en donderdag)

Telefoon (010) 40 81107 (maandag t/m vrijdag, 8.30 - 17.00 uur)
E-mail evenementen@remove-this.efb.eur.nl
Kamer PT-018

Info evenementen voor studentenverenigingen

Elk jaar organiseert Zalen en Faciliteitenverhuur voor nieuwe contactpersonen van de studentenverenigingen een informatiebijeenkomst. Bekijk hier de presentatie Evenementen & Faciliteiten sept. 2013.

Meer informatie? Mail je vraag naar evenementen@remove-this.efb.eur.nl!

Besteltermijn en annuleringen van voorzieningen

Bestellingen voor grote evenementen moeten uiterlijk 2 weken van te voren bij ZFV binnen zijn.
Gewone aanvragen voor audiovisuele apparatuur, promotiemiddelen en andere faciliteiten moeten minimaal 1 dag van tevoren vóór 12.00 uur binnen zijn.

Annuleringen van audiovisuele apparatuur en faciliteiten moeten uiterlijk 1 werkdag van te voren vóór 12.00 uur bij Evenementen gemeld zijn.
Voor promotiemiddelen kunnen andere annuleringsvoorwaarden gelden. Deze voorwaarden staan in de algemene bepalingen van ieder promotiemiddel.

Zie ook

Prijslijst promotiemiddelen & AV-faciliteiten