Contact en hulp

Voor alle vragen of opmerkingen over Web of Science met betrekking tot toegang, inhoud, zoeken en dergelijke kun je contact opnemen met de Virtuele Balie van de Universiteitsbibliotheek. Je kunt je vragen ook stellen via de helpdesk (Customer Support) van ISI Web of Knowledge.

Thomson Reuters Scientific, de uitgever van ISI Web of Knowledge, waarvan Web of Science onderdeel is, biedt klanten op vele manieren de helpende hand. Van een contextgevoelige helpknop in de databank WoS tot beknopte en uitgebreide handleidingen. Er zijn zelfs live instructies via internet. Hieronder vind je alle mogelijkheden op een rij:

  • Help knop in de databank Web of Science. Contextgevoelige helpfunctie, bestaande uit: 'Index' (alfabetische index) en  ‘Contents’ (overzicht met alle onderwerpen).
  • Live Web-based training:
    Live-instructies. Je kunt je opgeven voor een instructie en deze live op je pc volgen. Let wel op de tijden waarop de instructie wordt gegeven. Kies bijvoorbeeld voor cursussen die vanuit London worden gegeven, gezien de tijdsverschillen met bijvoorbeeld New York en Los Angeles.
  • Recorded training:
    Instructiefilms over diverse onderwerpen, waaronder: Search tips for Web of Science, Citation Alerting, Cited Reference Searching, Managing Search Results, Saving Search Histories and creating alerts.
  • Support Training Materials:
    Handleidingen, productinformatie, demonstraties, snelle naslagkaarten (quick reference cards), bepaalde functionaliteiten in het kort belicht (tipsheets) en veelgestelde vragen over de producten van ISI Web of Knowledge, waaronder Web of Science. Met betrekking tot WoS vind je hier bijvoorbeeld:

.

 Virtuele Balie
Customer Support - Thomson Reuters Science