Earth Hour: zaterdag 25 maart gaan de lichten uit op campus Woudestein

Campus Woudestein
Person riding a bicycle on the campus Woudestein near the pond

Op zaterdag 25 maart neemt de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) deel aan WWF Earth Hour. De verlichting gaat tussen 20:30 en 21:30 uit. Hiermee willen we laten zien dat we het belangrijk vinden bij te dragen aan een duurzamere campus én wereld.

Alle panden, met uitzondering van de gebouwen waar zich studieplekken bevinden en nog activiteiten plaatsvinden, zullen op nachtstand geschakeld worden. Hierdoor brandt alleen de noodverlichting.

Earth Hour

Tijdens Earth Hour geven miljoenen consumenten, bedrijven en organisaties wereldwijd op hetzelfde tijdstip het signaal af dat we niet zonder natuur kunnen. Het is belangrijk om het probleem én de oplossingen van klimaatverandering op de kaart te blijven zetten en samen de handen ineen te slaan voor onze natuur op aarde.