Cursus Collegereeks Marketing strategie

Current facets (Pre-Master)

Datum(s)

Januari

Kosten

€2.700

Onderzoek waardecreatie door middel van strategische marketingactiviteiten

Leerdoelen

Na succesvolle afronding van deze collegereeks, heeft u de volgende leerdoelen behaald:

  • kennis van de elementen van een marketingstrategie
  • kennis van belangrijke concepten, theorieën en frameworks die samen het fundament van het vakgebied van marketingstrategie vormen
  • inzicht in de wijze waarop deze concepten, theorieën en frameworks toegepast kunnen worden ter onderbouwing van beslissingen
  • analytisch onderbouwen van strategische marketingbeslissingen
  • berekenen van financiële implicaties van strategische marketingbeslissingen
  • kennis van recente wetenschappelijke inzichten op het gebied van de marketingstrategie.

Voor wie

De collegereeks Advances in marketing strategie is zeer geschikt voor professionals die hun kennis en vaardigheden op dit specifieke bedrijfskundige gebied willen vergroten.

Toelatingseisen
U wordt tot de collegereeks toegelaten op basis van de volgende criteria:

  • Diploma van een geaccrediteerde hbo- of wo-opleiding
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring op hbo werk- en denkniveau.

Contact

Open Programma's

Wil je weten welke programma het best bij jou past? Neem contact op met onze RSM programma adviseur voor meer informatie over dit programma.

Meer informatie

In-company Programma's

Al onze programma's kunnen ook 'in-company' worden aangeboden aan een groep deelnemers van uw organisatie. Neem contact op met onze programma adviseurs om de mogelijkheden te ontdekken.

Meer informatie

Datum(s)

Januari

Kosten

€2.700

Tijdsduur
6 dagen
Aangeboden door
Rotterdam School of Management, Erasmus University
Discipline
Bedrijfskunde
Voertaal
Nederlands
Externe link
Read more about this programme

Aanmelden

Dit is een programma van de Rotterdam School of Management, Erasmus University. Voor meer informative over het programme, bezoek onze website: RSM.NL/MS