Data Analytics for Marketing Managers
Data-gedreven beslissingen in het huidige complexe marketing landschap

Cursus Data Analytics for Marketing Managers

Datum(s)

Het programma start op 15 mei 2020. 

Kosten

€ 2.750,--vrij van btw. Dit bedrag is inclusief cursusmateriaal, lunches, koffie/thee en parkeerkaarten.

Het programma is speciaal ontwikkeld voor CMO’s, (senior) marketing managers, salesmanagers, brandmanagers en andere beleidsondersteuners die hun kennis en vaardigheden willen verbeteren op het gebied van strategisch data management, data-gedreven analyses, de toepassing van beslissingsmodellen en het maken van “fact-based” beslissingen.

Uitgebreide informatie over dit programma en de docenten vindt u hier.

Na afloop van dit programma bent u in staat om:

  • een overzicht te hebben van de meest gebruikte hedendaagse Data Analytics en beslismodellen
  • de relevantie van marketing analyse technieken en computer modellen op waarde te schatten en te beoordelen of in concrete praktijksituaties de toepassing van methoden van Data Analytics zinvol is
  • marketing processen en vraagstukken systematisch en analytisch te kunnen benaderen en daarmee potentieel het gehele marketing proces op een hoger niveau te brengen en marketing beslissingen te verbeteren.
  • als volwaardig gesprekspartner op te treden, naar zowel organisatie directie als richting Data Analytics specialisten
  • Data Analytics op een structurele en verantwoorde manier te introduceren en/of te organiseren in de eigen organisatie
  • je persoonlijke en professionele netwerk uit te breiden

Contact

Vragen over dit programma? Wij helpen u graag verder.

Datum(s)

Het programma start op 15 mei 2020. 

Kosten

€ 2.750,--vrij van btw. Dit bedrag is inclusief cursusmateriaal, lunches, koffie/thee en parkeerkaarten.

BTW
Niet van toepassing
Startdatum
Tijdsduur
3 dagen
Aangeboden door
Erasmus Q-Intelligence
Discipline
Econometrie
Type
Executive programma
Voertaal
Nederlands
Locatie
Campus Woudestein, Rotterdam
Bekostiging
Privaatonderwijs