Corporate Communication Centre (CCC) BV

De kernactiviteit is het aanreiken aan bedrijven van op 'research' gebaseerde concepten, die bij kunnen dragen aan het helpen oplossen van praktijkproblemen op het gebied van corporate communication. Daarnaast leiden de interdisciplinaire academische activiteiten van CCC B.V. tot wetenschappelijke publicaties in tijdschriften met een grote internationale reputatie. Onderzoeksvelden zijn: Reputation Quotient. Corporate Branding en Impact of Employee Communication and Perceived External Prestige on Organizational Identification. CCC B.V. is zeer actief op het gebied van executive education en verzorgt een International Master Program in Corporate Comminication dat o.a. bestaat uit: issue management, corporate branding, marketing communication, impact of media on reputation, organizational identity, employee communication, investor relations, political communications in a European context. Ook wordt er elk jaar een Summer Course Corporate Communication aangeboden.

Directeur:
drs. M. Baumann
Telnr: (010) 408 2767
Kamernr: W T 12-46
E-mail: mbaumann@rsm.nl
Website: www.corporatecommunication.nl

Raad van Commissarissen
Prof. dr. S.L. van de Velde, voorzitter
drs. C.M. Taia Boneco RA