Executive Program Data Analytics for Marketing Intelligence

Doelgroep

Dit Executive Program bestaat uit 7 collegedagen en richt zich op marketingspecialisten, zoals beleidsondersteuners, marketing analisten, marketing managers en sales managers. Deelnemers  beschikken over marketingkennis op post-HBO niveau en hebben affiniteit met kwantitatieve analyse.

Dit programma biedt deelnemers inzicht in de mogelijkheden van Data Analytics binnen hun eigen vakgebied Marketing. Deelnemers maken kennis met beproefde methoden en toepassingen om hun marketing belissingen een stevige data-gedreven basis te geven.

    Leerdoelen

    Na deelname aan dit programma zijn deelnemers in staat om:

    • De rol van data in het besluitvormingsproces op waarde te schatten.
    • Nieuwe vormen van analyse in de eigen organisatie verantwoord te introduceren.
    • Te beoordelen of in concrete praktijksituaties de toepassing van methoden van Data Analytics zinvol is.
    • Kwantitatieve analyses van marketingdata te beoordelen op relevantie en betrouwbaarheid.
    • Een belangrijke bijdrage te leveren aan het onderzoeken, beoordelen en implementeren van strategische keuzes, gebaseerd op empirische analyse van beschikbare data.

    Het Executive Program Data Analytics for Marketing Intelligence start op 26 september 2019.

    De kosten voor dit programma bedragen € 5.750,- vrij van btw. Dit bedrag is inclusief cursusmateriaal, lichte maaltijd, koffie/thee en parkeerkaarten.

    We vinden het belangrijk om deelnemers goed te begeleiden. Daarom geldt er een groepsgrootte van maximaal 25 deelnemers.

    • RTEmagicC_PE_logo_alg_02.jpg.jpg

      Erasmus Q-Intelligence is als onderwijsinstelling erkend door de NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en is daardoor gerechtigd PE-uren toe te kennen aan onderwijsactiviteiten. Dit programma bestaat uit 28 PE-uren.