Incompany opleidingen bij Erasmus Academie; van vraag naar maatwerk

Erasmus Academie incompany en maatwerk
Incompany Invest in yourself
shutterstock_1136231459

Benader Erasmus Academie voor een het organiseren van een in-house opleiding.

Steeds meer organisaties benaderen Erasmus Academie voor het verkennen van de mogelijkheden om een in-house opleiding te organiseren. Soms is de kennisbehoefte heel concreet en is de link naar een opleiding heel eenvoudig te leggen. Soms is de vraag wat minder concreet en geeft iemand alleen aan dat er behoefte is aan kennis op een bepaald onderwerp. In een eerste gesprek proberen wij zo helder mogelijk te krijgen wat er precies nodig is - wat is de kennisvraag? - en hoe EA daarin kan voorzien."

Als de kennisbehoefte wat minder concreet is dan organiseren wij  graag een gratis inspiratiesessie.

Erasmus Academie organiseert graag online of desgewenst f2f op jouw locatie een dergelijke bijeenkomst. Wij zorgen voor de docent passend bij het onderwerp van jouw keuze. Wij vragen geen geld voor de organisatie. Wij vragen je enkel de sessie binnen de eigen organisatie te promoten zodat zoveel mogelijke geïnteresseerden deel gaan nemen. Indien de wens is om de bijeenkomst f2f te organiseren dan vragen we je ook een ruimte te regelen.

Erasmus Academie heeft de kennis in huis om een  inspiratiesessie te organiseren over een groot aantal relevante onderwerpen:

•             Procesmanagement

•             Design Thinking

•             Data Analyse

•             Transitiemanagement

•             Samenwerken in ketens

•             Informatiemanagement

•             Gezond en gedreven werken

•             Sturen van Artificial Intelligence

•             Data Governance

Over deze of andere, voor jou relevante onderwerpen, maken we graag met jou een afspraak.

Download hier de incompany brochure

Geinteresseerd in een incompany opleiding?

Neem dan contact op met:

Andreas Markus

Adviseur Opleidingen zakelijke markt