Postacademische Leergang Arbeidsrecht (PALA)

Arbeidsrecht is een dynamisch rechtsgebied en volop in beweging; het beoefenen van arbeidsrecht vereist dan ook specialistische kennis. De Postacademische Leergang Arbeidsrecht (PALA) heeft juist als doel u verder te specialiseren in de verschillende onderdelen van het arbeidsrecht. 

In tien dagen worden de belangrijkste arbeidsrechtelijke onderwerpen op een hoog praktisch en juridisch dogmatisch niveau behandeld. Na een inleiding in het algemene arbeidsrecht, wordt achtereenvolgens aandacht besteed aan het CAO recht en het medezeggenschapsrecht. Na deze doorloop volgt het ontslagrecht en de ontslagvergoedingen. Na de overgang van ondernemingen, rechten en plichten komen ten slotte de bijzondere onderwerpen als het arbeidsrecht en faillissement, de statutair directeur en de doorwerking van het EU recht aan bod. Uiteraard komen ook de veranderingen met betrekking tot de Wwz nog uitgebreid aan bod. 

Na het volgen van de PALA bent u niet alleen expert op het terrein van het arbeidsrecht, maar ook uiterst deskundig en gewapend op het gebied van de Wwz en andere relevante thema’s. Specialistische kennis waarmee u als jurist in de praktijk direct aan de slag kunt. 

De leergang is ontwikkeld in samenwerking met het Hugo Sinzheimer Instituut van de Universiteit van Amsterdam. 

Startdatum De PALA is gaat op donderdag 7 september 2017 van start - voor deze uitvoering zijn geen plaatsen meer beschikbaar. 
Locatie De leergang zal plaatsvinden in Amsterdam
Bijeenkomsten De leergang bestaat uit 10 bijeenkomsten gevolgd door een schriftelijk tentamen
Prijs

De investering bedraagt:
€5.500,- (digitaal & hardcopy cursusmateriaal)
€5.100,- (digitaal cursusmateriaal) 




Partners


Blijf de concurrentie een stap voor

Moet u als advocaat bloggen? Ja! De markt beweegt zich steeds meer op het internet. In een branche die steeds meer concurrentie krijgt is dat de plek waar u nieuwe business genereert. Advocatenkantoren moeten zich daarom meer online profileren. Daar zit de voorsprong, want 90% van de kantoren heeft z’n marktbewerking hierop niet of nauwelijks aangepast. Laat zien wie u bent, vertel het verhaal van uw kantoor, maak het persoonlijk en zorg dat de beoogde doelgroep zich in uw verhaal herkent.

Schrijf u nu in voor de online Masterclass Bloggen