Nieuwsreportages

Masterstudent Geneeskunde Merve Rousian was te gast bij Erasmus TV om te vertellen over haar ervaringen als teamleider van het studententeam op de IC van het Erasmus MC.

Erasmus TV - Studenten op de IC

Reportage Nieuwsuur over studenten Technical Medicine in hun strijd tegen corona

Nieuwsuur bracht een bezoek aan de opleiding Technical Medicine aan de TU Delft waar een studententeam van 35 studenten o.l.v. opleidingsdirecteur prof.dr. Jaap Harlaar hard werkt aan de ontwikkeling van een alternatief beademingsapparaat.

Reportage Nieuwsuur OperationAir

Geneeskunde en corona bij Erasmus TV

Prof.dr. Walter van den Broek, opleidingsdirecteur Geneeskunde, was 19 maart te gast bij Erasmus TV om te praten over de laatste stand van zaken in het Erasmus MC, de medische faculteit van de EUR.

Erasmus TV - Geneeskunde en corona

Studentenhulppool MFVR

De MFVR heeft inmiddels een StudentenhulppoolOpent extern opgezet om studenten Geneeskunde in Rotterdam te matchen met zorginstellingen die wel extra hulp kunnen gebruiken.

Studentenhulppool MFVR