Losse Module Post Master RC: Innovaties in AIS

vrijdag 16 apr 2021, 14:00 - 17:00
Type
Cursus
Download hier vrijblijvend de brochure Voeg toe aan agenda

De Registercontroller opleiding van de Erasmus Universiteit heeft enkele interessante modules beschikbaar voor losse inschrijving die wij u (of een collega) graag aanbieden.

De plaatsen zijn gelimiteerd omdat reguliere studenten ook die modules volgen. Momenteel gaan de meeste bijeenkomsten via Zoom video verbinding.
Indien gewenst kunt u ook het tentamen afleggen, waarna u van ons een certificaat ontvangt.

De PE punten (variërend van 18 tot 24 afhankelijk van de module) zijn bruikbaar voor deelnemers met RC titel (niet RA).

Het gaat om de volgende modules:

Naam vakStartdatumAantal sessies (via Zoom / live)
Value Management 29 oktober 20207
Business Intelligence6 november 20208
Project Control19 februari 2021 6
Innovaties in AIS16 april 20219

De kosten voor de losse module bedragen € 2495,-. Mocht u geïnteresseerd zijn of iemand kennen voor wie dit interessant is, dan sturen wij u graag meer informatie over de module toe.

Programma Coördinatie Post Master Registercontroller

E-mailadres