Bijeenkomst Accountancykring

Dit najaar vindt er wederom een bijeenkomst van de Accountancykring plaats met dit keer als thema ‘Diversiteit en Geluk’. De bijeenkomst vindt plaats op maandag 6 november 2023 van 16:00-20:00 uur op Campus Woudestein.

De externe spreker is Carin Gorter, commissaris bij diverse bedrijven, waaronder TKH Groep en Basic Fit. Ze was eerder lid van de Monitoring Commissie Accountancy. Carin is ook voorzitter van de Raad van Advies van onze accountantsopleiding.

De interne spreker is Martijn Burger, hoogleraar Happiness Economics aan de Open Universiteit en Academic Director van EHERO, de Erasmus Happiness Economics Research Organisation.

Het programma luidt als volgt:

16:00 uur

Ontvangst

16:30 uur

Presentatie Carin Gorter

18:00 uur

Pauze (incl. broodjes)

18:30 uur

Presentatie Martijn Burger

20:30 uur

Einde

De uiterste datum voor aanmelding is vrijdag 27 oktober.

Locatie:

Erasmus Universiteit Rotterdam
Campus Woudestein
Van der Goot Building,  Zaal Tokyo (M1-17)
Burgemeester Oudlaan 50
3062 PA Rotterdam

Je kunt hier klikken voor meer informatie over de campus, bereikbaarheid en plattegrond.

Indien je je onverhoopt moet afmelden, dan graag per e-mail naar esaa-acc@ese.eur.nl voor vrijdag 3 november, zodat wij mensen op de eventuele wachtlijst alsnog toegang kunnen geven.

Kosten: gratis (voor leden van de Accountancykring/alumni en studenten van de Post-Masteropleiding tot Registeraccountant)