Post-Master éénjarig RC voor RA

Ook als Registercontroller RC moet je jezelf blijven ontwikkelen

Doelgroep

De belangstelling voor het volgen van de Post-Master opleiding tot Registercontroller door Registeraccountants, en met name de accountants in business, is groeiende. De RC/EMFC-opleiding van de Erasmus Universiteit Rotterdam start in augustus 2023 wederom met een, specifiek voor Registeraccountants ontwikkeld, intensief éénjarig programma.

De voordelen van de éénjarige opleiding RC voor RA:

• De RC/EMFC-opleiding kan in één jaar theoretisch worden voltooid.
  • Afgestudeerden ontvangen de Master of Science graad Executive Master of Finance and Control (EMFC).
  • De RC/EMFC-opleiding van de Erasmus School of Accounting & Assurance is wetenschappelijk geaccrediteerd door de Nederlandse Vlaamse Accreditatie Organisatie (NVAO).
  • Afgestudeerden hebben de mogelijkheid om lid te worden van de Vereniging van Registercontrollers (VRC) en kunnen dan het dienstmerk Register Controller (RC) voeren.
  • Na het behalen van uw bul heeft u als lid van de VRC de optie om de wereldwijd gebruikte Chartered Global Management Accountant (‘CGMA’) titel te behalen. VRC-leden hoeven alleen het Strategic Case Study Exam te behalen om de titel CGMA te kunnen voeren. Ter voorbereiding kunt u een CIMA Exam Course volgen bij de VRC. Zie voor meer informatie deze externe link.

Programma

Het éénjarige programma is gericht op de verdieping en uitbreiding van actuele en relevante financieel-economische kennis voor in het bijzonder accountants die bijvoorbeeld werkzaam zijn als concern controller, CFO of senior controller.

Start  hier uw 'Aanvraag tot Toelating'

Kosten programma€ 13.235,-

De kosten van literatuur, hand-outs etc. zijn inbegrepen.

Contact

Voor alle andere praktische zaken en informatie kunt u contact opnemen met de Program Manager of Program Coordinator van de RC/EMFC opleiding.

• Program Manager

drs. R.J. (Rob) Schapink RC