Uitverkocht - Art Rotterdam

vrijdag 8 feb 2019, 15:00 - 17:00

Art Rotterdam, Van Nelle Fabriek

Koop kaartjes! Voeg toe aan agenda
studiumgenerale@eur.nl - do not reuse

De bekende kunstbeurs ‘Art Rotterdam’ wordt elk jaar in de iconische Van Nelle Fabriek gehouden. Dit jaar van 7 tot 10 februari. Art Rotterdam biedt je de mogelijkheid om de meest fantastische kunstwerken te zien (en te kopen…).

Speciaal voor studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam hebben we een klein aantal toegangskaarten met flinke korting zodat we Art Rotterdam kunnen bezoeken op vrijdag 8 februari.

Bekijk de nieuwste kunstwerken of kunst die je verder niet meer kunt zien omdat ze daarna bij privé verzamelaars zijn, meng je tussen de kunstkopers en heel misschien…. koop je zelf ook wel een werk. Maar rondkijken is ook al heel erg leuk!

Datum: vrijdag 8 februari 2019
Tijd: 15.00 – 17.00 uur
Locatie: Van Nelle Fabriek, Van Nelleweg 1

Ticket informatie: UITVERKOCHT
Alleen voor studenten EUR: €5,00

EUR studenten
Dit event is alleen toegankelijk na inschrijven en op vertoon van je collegekaart

Aanvullende informatie externe partij
Art Rotterdam is de spil van de Art Rotterdam Week. De hele stad bruist van tentoonstellingen, pop-up shows, openingen en kunst- en designbeurzen.
De Van Nellefabriek is uitstekend te bereiken. Elke 10 min. gaat vanaf Rotterdam Centraal Bus 38 richting Station Schiedam Centrum, halte Beukelsbrug. (reistijd: 8 minuten) Vanaf de halte Beukelsbrug is het 2 min. lopen naar de Van Nellefabriek.
Lees hier meer over de bereikbaarheid van de Van Nellefabriek.

Bekijk hier de tijden en locaties van de gratis pendelbus tijdens de Art Rotterdam Week.

Alle informatie over Art Rotterdam is te vinden op: www.artrotterdam.com