Erkenning voor bijzondere prestaties ESHCC-medewerkers

De Erasmus Universiteit Rotterdam huldigt tijdens de Opening Academisch Jaar een reeks wetenschappers, studenten en medewerkers voor hun bijzondere prestaties. Op maandag 4 september worden de universitaire prijzen uitgereikt en staat er een ‘Student in the spotlight’. Twee ESHCC-docenten zijn genomineerd voor de Onderwijsprijs. Daarnaast gaat de Onderzoeksprijs gaat dit jaar naar een ESHCC'er.

Dr. Payal Arora en dr. Etienne Augé (beiden Media & Communicatie) zijn genomineerd voor de Onderwijsprijs. De Onderzoeksprijs zal worden uitgereikt aan dr. Sanne Opree (Media & Communicatie).

Over het evenement

Gastspreker tijdens de Opening Academisch Jaar is burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam. Hij gaat in op het thema van de Opening (en een van de Erasmus Initiatives): Building Vital Cities, Empowering Vital Citizens. Verder zijn er speeches van collegevoorzitter Kristel Baele en rector magnificus prof.dr. Huibert Pols. Laatstgenoemde opent het jaar ook officieel.

Nieuw dit jaar is dat een student deze academische plechtigheid modereert: Mayeul de Kerros, student IBA.