Vind ESHCC nu op Instagram

Hoera, de Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC) heeft sinds deze week een eigen Instagram-account. Verwacht foto's van de campus, het studentenleven in Rotterdam en veel Instagram takeovers van ESHCC'ers.

In januari 2017 begon de ESHCC met takeovers op het officiële Instagram-account van de Erasmus Universiteit. Aangezien dat een groot succes was, heeft de faculteit besloten om een eigen account op te zetten. Onder de naam @eshcc_instagram kun je ons vanaf nu dus vinden, liken en volgen op Instagram.

Takeovers

Lijkt het jou leuk om de buitenwereld te laten zien hoe het leven aan de ESHCC eruitziet? Goed nieuws! Je kunt je vanaf nu aanmelden voor een Instagram takeover. Een week lang neem jij het account over en geef jij de buitenwereld een kijkje in jouw leven als ESHCC'er.

Voor alle fotografieliefhebbers, selfie-enthousiastelingen en Instagram-verslaafden een buitenkansje om onze volgers mee te nemen naar de leukste feestjes, je favoriete plekjes in Rotterdam of om gewoon je uitzicht te tonen vanuit de nieuwe bibliotheek..

Wil jij onze volgende Instagrammer of the Week zijn? Mail dan naar webmaster@eshcc.eur.nl!