Wat kan de studentendecaan voor je doen?

Students on campus Erasmus University Rotterdam

De studentendecanen informeren, begeleiden en adviseren

Voor inhoudelijke vragen over je studie en andere studie-gerelateerde vragen kun je terecht bij de
studieadviseur.

De studentendecanen kunnen je helpen bij:

• Vragen en/of problemen waarbij verschillende regelingen en wettelijke bepalingen een rol spelen (bijvoorbeeld omtrent regelgeving en jouw rechtspositie).
  • Financiën (collegegeld, studiefinanciering) en financiële ondersteuning bij persoonlijke omstandigheden.
  • Ondersteuning bij aanvraag studiebeurs particuliere fondsen of informatie over collegegeldvrij besturen en bestuursbeurzen.
  • Studievoortgang (bijv. BSA, ziekte of persoonlijke omstandigheden), in- en uitschrijven, toelating en afstuderen.
  • Problemen met je faculteit (informatie en advies over klachten, bezwaar en beroep).
  • Studiekeuze (bachelor), planning en motivatie, maar ook over leren studeren en tentamens maken.

Je kunt ook bij een studentendecaan terecht als:

• Je topsport beoefent en je in gesprek wilt over jouw studieplanning of het aanvragen van financiële ondersteuning bij studievertraging.
  • Je een functiebeperking hebt en extra voorzieningen nodig hebt. Team Studeren met een Functiebeperking (SMF) helpt je graag!
  • Je zwanger of een studerende ouder bent.
  • Je een student bent met een extra zorgtaak en een studerende mantelzorger bent.

Zoek je ondersteuning bij levensvragen? Kijk dan eens op www.studentenpastoraat010.nl

Studenten in college

Wat kan een studentdecaan voor je doen?

Ga naar deze pagina om een individuele afspraak te maken.
E-mailadres:studentendecanen@eur.nl. (Als je reeds EUR-student bent, wordt jouw e-mail enkel in behandeling genomen wanneer hij is verzonden van jouw EUR e-mailadres).

De studentendecanen van de Erasmus Universiteit Rotterdam

• portret-of-olav-bollen
    Dhr. drs. O. (Olav) Bollen

Di t/m vrij