Eindpresentatie onderzoek Samen Leren

donderdag 31 okt 2019, 11:00 - 13:00
Gesproken taal
Kamer
't Klooster, Afrikaanderplein 7, 3072 EA Rotterdam (vooraf aanmelden verplicht)
Voeg toe aan agenda
Foto van een speelplein

Samen Leren is de afgelopen jaren ontwikkeld en uitgevoerd door Bureau Frontlijn, gemeente Rotterdam. Organisaties Indigo Preventie en SOL Netwerk in Rotterdam hebben de uitvoer van Samen Leren vanaf april 2019 over genomen van Frontlijn. Samen Leren is opgezet in samenwerking met verschillende partners en kreeg erkenning bij het Nederlands Jeugdinstituut. Onderzoekers van Erasmus Initiative en strategische pijler Vital Cities and Citizens voerden effectenonderzoek voor het project Samen Leren uit.

Resultaten van het effectenonderzoek

Tijdens een speciale bijeenkomst op 31 oktober 2019 delen de onderzoekers van Vital Cities and Citizens de resultaten over het onderzoek naar Samen Leren, ouderbetrokkenheid en schoolsucces bij kinderen in groep 1 tot en met 4. Het succes van Samen Leren wordt gevierd onder het genot van een lunch.

Onderzoekers VCC

De betrokken onderzoekers bij Samen Leren vanuit VCC zijn Talitha Stam, Renske Keizer, Roel van Steensel, Nicole Lucassen en Brian Godor.

Aanmelden

Aanmelden voor de feestelijke eindpresentatie van het project Samen Leren kan via projectleider Samen Leren, Renée Wind: r.wind@rotterdam.nl