Intercultural Sensitivity & Competences | CLI Educational Research Lunch

Universitair Docent
donderdag 17 okt 2019, 12:00 - 14:00
Education Lab
Meld je aan Voeg toe aan agenda
Picture: Dr. Lonneke de Meijer

In 2017 ontving Lonneke de Meijer een Comenius Teaching Fellowship om een practicum Interculturele Competenties & Sensitiviteit te ontwikkelen voor master-studenten Onderwijswetenschappen.

Tijdens deze CLI Onderzoekslunch zal Lonneke meer vertellen over de Comenius Fellowships, het practicum dat zij ontwikkeld heeft met Marieke Meeuwisse, Rick Wolff en Aike Broens, en het onderzoek naar het effect van het practicum dat uitgevoerd is.

Deze sessie is bedoeld voor docenten, onderzoekers en andere medewerkers. Gratis lunch is inbegrepen. Meld je aan door een gratis ticket te reserveren in onze ticket shop.

De CLI organiseert elke twee maanden een Educational Research Lunch. Tijdens deze gratis lunchsessies vertelt een onderzoeker meer over zijn of haar onderzoeksproject. Je kunt de volledige planning vinden op deze pagina.