Webinar ‘De Toekomst van Werk na Corona’

Kamer
MS teams
Aanmelden via link op website KWP | MS teams, link volgt! Voeg toe aan agenda

Op donderdag 3 december (15:30-17:00) organiseert Kenniswerkplaats Organisaties in een Slimme Stad, een samenwerking tussen de gemeente Rotterdam  en Erasmus Universiteit Rotterdam (ESSB), een webinar met als thema ‘De Toekomst van Werk na Corona’.

Wat gaan we doen?

Tijdens dit online evenement word je eerst meegenomen in de laatste inzichten over de invloed van corona op de arbeidsmarkt. Wetenschapper Fabian Dekker van Erasmus Universiteit Rotterdam (SEOR) en Josje Damsma van CrossOver reflecteren vanuit hun vakgebied op de coronacrisis en wat dit voor de toekomst van werk kan betekenen. Vervolgens worden met vragen en stellingen in online breakout-sessies reflecties en ideeën uitgewisseld over dit vraagstuk. Tot slot komen we weer samen om in dialoog te gaan over de belangrijkste ideeën en inzichten uit de breakout-sessies.

Voor wie?

Wil je meedenken over hoe werk na Corona er uit kan zien? Als HR-manager, innovator, onderzoeker of andere professional? En zie jij meerwaarde in het vergroten van samenwerkingen tussen wetenschap en praktijk? Neem dan deel aan deze webinar!

Waarom?

Het doel van dit online evenement is dat deelnemers inzicht krijgen in uitdagingen voor de toekomstige arbeidsmarkt, ná corona. Door eerst (digitaal) plenair informatie te delen over de eerste inzichten op dit gebied en vervolgens in groepsverband met elkaar te brainstormen en zowel vanuit de wetenschap, als de praktijk kennis te delen, kunnen we met elkaar uitwisselen voor welke uitdagingen we staan, wat dit betekent voor organisaties en hoe zij zich het best kunnen organiseren. De coronacrisis heeft immers invloed op iedereen.

Deelnemen?

Je kunt deze sessie gratis bijwonen. Vind je het leuk om hierbij aanwezig te zijn? Meld je dan uiterlijk 30 november aan via de aanmeldknop op de website van Organisaties in een Slimme Stad.

Wanneer?

Donderdag 3 december, van 15:30 – 17:00.

Dr. Wido Oerlemens, coordinator KWP Organisaties van de Slimme Stad. e-mail, oerlemans@essb.eur.nl