dr. (Susan) EHM van Rijen

Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

Associate professor | Clinical Psychology
Email
vanrijen@essb.eur.nl
Room
T13-24
Location
Burg. Oudlaan 50, Rotterdam

More information

Work

  • Linda Dekker, Femke Truijens, Susan van Rijen & Ruth Van der Hallen (25 augustus 2022) - Impact van COVID-19 op gezinnen met kinderen met ASS: De impact op ouders & blik op de toekomst. [Webinar]

  • Linda Dekker, Linde Hooijman, Ruth Van der Hallen, Anneke Louwerse, K (Kirsten) Visser, Dennis Bastiaansen, L ten Hoopen, Pieter de Nijs, Gwen Dieleman, WA (Wietske) Ester, Susan van Rijen & Femke Truijens (2022) - Care and informational needs of parents of children with ASD during the COVID-19 pandemic.
  • Ruth Van der Hallen, Linde Hooijman, Anneke Louwerse, K (Kirsten) Visser, Dennis Bastiaansen, L ten Hoopen, Pieter de Nijs, Gwen Dieleman, WA (Wietske) Ester, Susan van Rijen, Femke Truijens & Linda Dekker (2020) - The impact of COVID-19 on children and adolescents with autism spectrum disorder and their families
  • Elisabeth Rijen (2006) - International Journal of Cardiology (Journal)

  • Linda Dekker, Ruth Van der Hallen, Susan van Rijen & Femke Truijens (2021) - Closing webinar on the impact of the COVID-19 pandemic on families with children with autism spectrum disorder
  • LP (Linda) Dekker, RER (Ruth) Van der Hallen, EHM (Susan) van Rijen, FL (Femke) Truijens, K (Kirsten) Visser, S.C. (Anneke) Louwerse & D Bastiaansen (2020) - ZonMW – COVID-19 second wave focus area 2 – Bottom up

4.1P Psychodiagnostics

Year
2023
Course Code
FSWP4024KKJ

4.2C Developmental Challenges & Deviat.

Year
2023
Course Code
FSWP4028KKJ

News regarding dr. (Susan) EHM van Rijen

Onderzoek naar impact COVID- 19 op kinderen en jongeren met autisme krijgt ZonMw subsidie

Onderzoek naar impact COVID-19 op kinderen en jongeren met autisme spectrum stoornis (ASS) en hun gezin heeft financiering gekregen van COVID-19 programma van…

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen