CLI Projecten Markt

donderdag 16 jun 2022, 15:00 - 16:30
Voeg toe aan agenda

Wist je dat CLI jaarlijks enkele tientallen onderwijsprojecten mogelijk maakt en ondersteunt? En dat de Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO) deelnemers ook allemaal een project doen? CLI deelt al die informatie graag, en organiseert daarom op 16 juni een CLI projectenmarkt.

Aan de hand van een postermarkt worden op 16 juni verschillende lopende en afgeronde projecten gepresenteerd die mede dankzij CLI gerealiseerd worden, bij en met de EUR-Schools.

Behoefte aan ideeën en praktische tips, en zin om collega's te ontmoeten? Schrijf je in! De postermarkt en afsluitende borrel vinden plaats in het Education Lab van de CLI (Polak-gebouw).

I am Bevat verplichte velden
By submitting my details, I agree with the privacy statement of Erasmus University Rotterdam.