Clinical Challenge app for adaptive teaching, challenging!

CLI Research Lunch
Clinical Challenge app
donderdag 23 feb 2023, 12:00 - 13:00
Type
Lezing
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Education Lab
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Clinical Challenge app

Geniet van een lunch terwijl EUR-onderzoekers vertellen over hun onderzoek. Tijdens deze CLI Research Lunch vertelt Jurgen Damen (Erasmus MC) over de Clinical Challenge app voor adaptief onderwijs.

De onderwijsinnovatie van Jurgen in het SKO-traject bestond erin twee onderwijsuitdagingen tegelijk aan te gaan met de Clinical Challenge app:

1. Hart- en longgeluiden aanleren van 'zieke' patiënten zonder ze te belasten.
  2. Meer adaptief onderwijs.

Tijdens deze research lunch zal hij een verslag geven van de voortgang en van de evaluatie zoals die door studenten is gegaan.

Over de spreker

Jurgen Damen is huisarts en coördinator van het vak Klinische Vaardigheden in het Erasmus MC. Zijn onderwijs richt zich op anamnese, lichamelijk onderzoek en klinisch redeneren in kleine groepen, in zowel de bachelor als de master geneeskunde.

Meld je aan!

I am Bevat verplichte velden
Do you have any dietary restrictions? Bevat verplichte velden

Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.

This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Datum: donderdag 23 februari
Tijd: 12:00 - 13:00
Locatie: Erasmus Education Lab
Entree: gratis (inclusief lunch)