FeedbackFruits Event

Polak Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Wil je je lessen verrijken met interessante leeractiviteiten? Kom dan op 21 november naar het evenement van FeedbackFruits!

FeedbackFruits helpt docenten studenten te betrekken met leeractiviteiten die actief nadenken stimuleren. Interactie tussen studenten, docenten en het studiemateriaal speelt een centrale rol in onze aanpak. Door het voor docenten makkelijker te maken om online feedback tussen studiegenoten en discussies over het studiemateriaal te starten en bij te houden, stimuleert FeedbackFruits sociaal leren. FeedbackFruits gelooft dat studenten veel baat hebben bij het ondersteunen van hun klasgenoten, vooral met goede begeleiding van de docent.

Het evenement vindt plaats in het pas geopende Erasmus Education Lab. Eerst hoor je meer over wat FeedbackFruits te bieden heeft en waarom EUR heeft besloten een partnerschap aan te gaan. Daarna laat een van onze docenten zien hoe FeedbackFruits gebruikt wordt in lessen. We laten zien hoe de EUR samenwerkt met FeedbackFruits om didactische verbeteringen door te voeren en hoe we samen het onderwijs bij de Erasmus Universiteit kunnen verrijken.

Na de plenaire sessie krijg je de tijd om FeedbackFruits zelf uit te proberen tijdens verschillende breakoutsessies. Je kunt de volgende didactische toepassingen testen:

• Laat studenten elkaar helpen betere essays te schrijven met behulp van Peer review;
  • Verbeter de leermethoden van studenten met Comprehension of Study Material;
  • Krijg inzicht in het samenwerkingsproces van studenten met behulp van Group Member Evaluation;
  • Stimuleer de zelfstudie van studenten met Interactive Video and Documents.

Kom op 21 november naar het pas geopende Education Lab, waar je van 13:00 tot 15:00 kunt ontdekken hoe FeedbackFruits je kan helpen om je onderwijs te verbeteren. Het evenement is bedoeld voor docenten, LI-consultants en studenten. Tot dan!

Meld je aan voor dit event