Gamifying higher education

Engels
Ruimte
Education Lab
Meld je aan Voeg toe aan agenda
Farshida Zafar

Tijdens deze lunchbijeenkomst presenteert Farshida Zafar een mobile game app (EUR Game). Deze app is ontwikkeld om lesgeven en leren te ondersteunen.

De mobiele game app kan gebruikt worden door leraren om te testen of studenten de gestelde leerdoelen behalen. Studenten kunnen de app gebruiken om hun kennis te testen en studievoortgang te bewaken. Daarnaast zorgen de game-elementen in de app ervoor dat het leerproces verbeterd wordt.

Tijdens het demonstreren van de app kunnen de deelnemers de verschillende functies ervaren. Op interactieve wijze wordt ontdekt hoe de app gebruikt kan worden in het lesgeven en leren.

Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar cli@eur.nl. Noem in je mail ook eventuele dieetwensen, want er wordt voor een gratis lunch gezorgd!