GEANNULEERD - Actief lesgeven en leren in een diverse klas (Share Your Knowledge Week)

dinsdag 31 mrt 2020, 13:15 - 14:45
Meld je aan Voeg toe aan agenda

In deze training verken je verschillende technieken om  actieve studentenparticipatie aan te moedigen en je klaslokaal inclusiever te maken voor alle studenten.

Wilt u actieve studentenparticipatie in uw leslokaal aanmoedigen? Vraag u zich af welke technieken u kunt gebruiken om de betrokkenheid van studenten met verschillende vooropleidingen en sociale achtergronden te bevorderen?

In deze training verkennen we verschillende technieken om actieve studentenparticipatie aan te moedigen en strategieën bespreken om uw klaslokaal inclusiever te maken voor alle studenten. Het doel is om enkele concrete tips te geven en een open gesprek te voeren over het probleem waar u mogelijk mee worstelt, zodat we van elkaar kunnen leren.

Trainer: Kate Kirk
Voertaal: Engels