Inclusive Teaching and Learning Best Practice Workshop - online editie

Kamer
Online via Zoom
Voeg toe aan agenda

Hoe kunnen leerkrachten een inclusief klaslokaal creëren? Dit is de centrale vraag die we zullen stellen tijdens de "Inclusive Teaching and Learning Best Practice Workshop", georganiseerd door de Community for Learning & Innovation (CLI) en de Diversity & Inclusion Office.

De beste werkwijzen die zullen worden gedeeld zullen zich richten op de vier belangrijke componenten die nodig zijn om een inclusieve leeromgeving te creëren:

1. Gemeenschapsopbouw
  2. Communicatie
  3. Kritische reflectie
  4. Contextualisering van kennis.

We zullen onderzoeken wat elk van deze onderdelen inhoudt en kijken naar manieren waarop docenten van verschillende faculteiten van de EUR zich bezighouden met inclusieve onderwijspraktijken.

Schrijf je in voor dit evenement via: diversity@eur.nl Geef uw naam, affiliatie, functietitel en uw eerste en tweede keuze voor een breakout-sessie die u wilt bijwonen. Een zoom- of teamlink wordt naar u verzonden via een Outlook-kalenderuitnodiging.

DagTijd
28 september 13:45-14:00Opening van de Zoom sessie door host
 14:00-14:05Algemeen Welkom: Prof. dr. Semiha Denktas, Chief Diversity officer
 14:05-14:10 Introductie tot het event en D&I office Inclusive Education Strategy: Dr. Kate Kirk