Information Skills - de meest simpele manier om de kwaliteit van opdrachten te verbeteren!

donderdag 28 mrt 2019, 11:00 - 13:00
Type
Lezing
Ruimte
Education Lab
Meld je aan Voeg toe aan agenda

Wil je de kwaliteit van je opdrachten verbeteren? Dat is heel eenvoudig als je weet hoe je wetenschappelijke informatie effectief en op verantwoorde wijze kunt gebruiken.

Daarom heeft de Universiteitsbibliotheek voor alle studenten een breed portfolio aan e-modules (in het Engels) over informatievaardigheden gemaakt, zodat je je deze vaardigheden snel eigen maakt. Volg gewoon de korte teksten, instructievideo's of oefeningen en je zult meteen zien dat het niet alleen gemakkelijker is om een opdracht te doen, maar dat ook de kwaliteit toeneemt.

De e-modules komen binnenkort naar Canvas!

Als docent kun je eenvoudig de modules aan je Canvas-cursus(sen) toevoegen. Wil je meer weten?

Alle studenten en docenten zijn van harte welkom om deel te nemen aan de themabijeenkomst Information Skills @ the Education Lab op 28 maart, van 11:00 tot 13:00 uur (inclusief lunch).

Stuur een mail naar cli@eur.nl om je aan te melden. Vergeet niet om eventuele dieetwensen door te geven!