Jobcrafting | TOP trainingen

EUR Campus Woudestein

Ticket informatie

top@eur.nl

Schrijf je in! Voeg toe aan agenda
EUR

Vergroot je werkplezier en verbeter je prestaties door middel van jobcrafting. Jobcrafting betekent aanpassingen doen om je werk en jou als persoon beter bij elkaar te laten passen.

In deze workshop leer je de basis van het succesvol jobcraften. Je leert wat de effecten zijn van een goede werkbeleving en in hoeverre jij daar zelf invloed op hebt. We combineren hiervoor wetenschappelijke inzichten rondom gelukkig werken met praktijkgerichte onderdelen gericht op jouw (persoonlijke) ontwikkeling binnen het werk. Je gaat aan de slag met jouw eigen werksituatie en formuleert daarbij jouw volgende stappen als jobcrafter, die je direct na de workshop kunt toepassen.

Data:23 oktober 2023
    Tijd:13.00-17.00
    Duur:1 dagdeel
    Locatie:Online
    Kosten:

Deze training wordt kosteloos aangeboden aan medewerkers van de EUR. Indien de inschrijving door de deelnemer wordt geannuleerd buiten de daarvoor vastgestelde termijn (zie annuleringsvoorwaarden) wordt een bedrag in rekening gebracht van €197.

Deelnemers van de Universiteit Leiden, Universiteit Delft en EUR Holding betalen €197 per deelnemer.

Voertaal:De voertaal is in principe Nederlands, tenzij Engelstalige collega's zich inschrijven.
    Overig:Voor deze training ontvang je een certificaat bij een deelname van minimaal 80%.