Science Pub Quiz

woensdag 16 okt 2019, 19:00 - 21:00
Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Weet jouw team alles over wetenschap? Neem je smartphone mee, stel een team samen van medestudenten, collega’s of vrienden en doe mee aan onze pubquiz met video’s en live-vragen van EUR-wetenschappers.

Wat weten jullie van games, cyberspace of elektroshocktherapie?

Erasmus Magazine en Studium Generale hebben een pubquiz samengesteld, met vragen over wetenschap van verschillende faculteiten van de Erasmus Universiteit en het Erasmus MC. De wetenschappers zelf stellen je vragen via video, live experimenten of demonstraties. Het slimste team wordt gekroond tot The Next Erasmus.

We spelen de quiz via een mobiele app, dus zorg ervoor dat er een volledig opgeladen smartphone is binnen je team.
Meld je team (maximaal 5 personen) snel aan via de ticketwebsite! Let op, reserveer 1 team ticket voor 5 personen!

Datum: woensdag 16 oktober 2019
Tijd: 19.00 - 21.00 uur  Inloop: 18.30 uur
Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie:
Toegang:
Gratis, aanmelden per team aanbevolen

Georganiseerd door Studium Generale en Erasmus Magazine