Alumni-avond Wijsbegeerte 7 maart

De Faculteit der Wijsbegeerte en Faculteitsvereniging ERA nodigen alle alumni, studenten en docenten uit voor de jaarlijkse alumni-avond op woensdag 7 maart.

Wanneer: 7 maart
Tijdstip: 18:00 uur tot +- 22:00 uur
Waar: Senaatszaal (gebouw A), Campus Erasmus Universiteit Rotterdam, Burgemeester Oudlaan 50 Rotterdam

De avond zal in het teken staan van het uitwisselen van ervaringen tussen alumni, huidige studenten en docenten. Eerst gaan we luisteren naar een filosofische reflectie van professor Wiep van Bunge en de recent aangestelde universitair docente Maren Wehrle, voorheen verbonden aan de KU Leuven. Daarna zullen, tijdens een interactieve quiz, alle onderwerpen die u als student hebben geboeid of nog steeds boeien, aan bod komen. Aansluitend gaan we borrelen en is er alle ruimte om herinneringen op te halen of uw ervaringen met de huidige lichting studenten Wijsbegeerte te delen.

Het programma ziet er als volgt uit:

18.00 uur

Inloop met koffie/thee

18.30 uur

Filosofische reflectie Wiep van Bunge en Maren Wehrle

19.15 uur

Pauze

19.30 uur

Quiz

20.15 uur

Borrel bij het Erasmus Paviljoen

U kunt zich opgeven voor deze avond door een email te sturen naar extern@erarotterdam.nl.

Zorg dat u niet gemist wordt door uw (oud) studiegenoten of docenten, en kom ook. Het belooft een mooie avond te worden!