
De resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek zijn bekend! We weten waar jullie tevreden over zijn en we weten onze verbeterpunten. Alle prijswinnaars hebben hun prijs opgehaald. Kortom, de eerste survey voor 2022 is afgerond. Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!
Hieronder een top 5 uit jullie feedback met de faciliteiten waarover jullie tevreden en ontevreden zijn. En verder nog een korte update over het oppakken van de verbeterpunten en een toelichting hoe wij de resultaten verder willen oppakken.

Uiteraard erg leuk te lezen waar jullie tevreden over zijn en goed te weten wat volgens jullie niet goed gaat. Graag informeren wij jullie dat er een werkgroep is geformeerd om verbeterpunten aandacht te geven. Op dit moment lopen er al gesprekken met EUR Facilitaire Zaken over de schoonmaak van de toiletten en zijn wij de aanschaf van nieuwe stoelen aan het onderzoeken.
Ook begrijpen wij jullie wens met betrekking tot ruimere openingstijden. Dit is wel een item voor de lange adem, omdat hier meer partijen bij betrokken zijn. Maar als wij het incidenteel zelf kunnen beïnvloeden, dan zullen we dat zeker doen. Zo komen we jullie de komende feestdagen al tegemoet door onze openingstijden ongewijzigd te laten.

Het aanpakken van verbeterpunten voor de UB willen we niet alleen doen. Op dit moment zijn wij een digitaal systeem aan het ontwikkelen, waarbij jullie de mogelijkheid krijgen om oplossingen te bedenken voor vraagstukken van de UB. Uiteraard kunnen dit oplossingen zijn met betrekking tot onderwerpen uit de Library Survey.
Maar daarnaast zijn we ook van plan om jullie met regelmaat een vraag te stellen als we in de UB ergens tegen aanlopen. We willen jullie dan vragen om via de 'Digital Solution Box’ met een oplossing te komen. Het is tenslotte ook jullie gebouw en we willen jullie er graag bij betrekken. Meer informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk.
- Meer informatie
Vragen? Neem contact met ons op via het online formulier of bel 010-4081198.