Wat vinden jullie? We horen het graag! - Klanttevredenheidsonderzoek 2021

pixabay

De UB is er voor jullie! En om goed een beeld te krijgen van jullie behoeften, starten we begin december weer met ons klanttevredenheidsonderzoek. Dus laat ons weten wat je vindt en maak kans op een IPad.

Resultaten 2019
Het vorige onderzoek liet zien dat jullie over het algemeen tevreden zijn over de Universiteitsbibliotheek. Maar er valt zeker nog wat te verbeteren. In het overzicht hieronder zie je de topscore en de verbeterpunten:

TopVerbeteren
De UB medewerkers zijn deskundig en behulpzaamDe UB is populair: men ervaart een tekort aan studieplekken
We organiseren aansprekende eventsRuimere openingstijden is een wens
Het UB-gebouw wordt als prettig ervarenMinder toegang voor niet EUR-studenten
Tijdens de Super Study Weeks alleen toegang voor EUR-studenten wordt gewaardeerdDe toiletten worden zeer vaak als niet voldoende schoon ervaren
Veel stille studieplekken in de UBMen wenst een beter zoeksysteem voor vinden van titel

Met deze verbeterpunten zijn we direct aan de slag gegaan. Zo is er bijvoorbeeld regelmatig contact met EUR Facilitaire Zaken over de dienstverlening rondom de schoonmaak, maar ook andere faciliteiten zoals de PC’s, zonneschermen en de verlichting in de UB te verbeteren. In de toekomst willen we gaan experimenteren met 24/7 study weeks, waar bij we gedurende die periode de openingstijden verruimen. Het verbeteren van ons sEURch zoeksysteem focust op een betere zoekervaring om dat wat je nodig hebt makkelijker en sneller te kunnen vinden. Kortom, we zijn volop bezig om je ervaring met de UB nog plezieriger en doelmatiger te maken.

Meer informatie

Heb je vragen of ondersteuning nodig? Mail ons of bel 010-4081198

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen