College van Bestuur

Persfoto's

• Voorzitter: Prof.dr. E. (Ed) Brinksma

Ed Brinksma is per 1 september 2020 benoemd als voorzitter van het College van Bestuur. Hij is verantwoordelijk voor algemeen bestuurlijke aangelegenheden, houdt zich bezig met het strategisch beleid, de internationale aangelegenheden en hij onderhoudt diverse externe contacten, onder meer met de overheidsinstellingen, het bedrijfsleven en de andere kennisinstellingen.

• Rector magnificus: Prof.dr. A.L. (Annelien) Bredenoord

Annelien Bredenoord is sinds 1 oktober 2021 rector magnificus van Erasmus Universiteit Rotterdam. Ze is verantwoordelijk voor onderwijs, onderzoek en impact, met inbegrip van het wetenschappelijk personeel(sbeleid), studenten en wetenschapsvoorlichting.

Annelien Bredenoord
  • Vice-voorzitter: Dr. E.M.A. (Ellen) van Schoten RA

Ellen van Schoten is als vice-voorzitter sinds 1 januari 2021 het derde lid van het College van Bestuur (CvB) van Erasmus Universiteit Rotterdam. Ze is verantwoordelijk voor de portefeuille bedrijfsvoering en de centrale diensten Finance, Human Resources, Real Estate & Facilities en Information Technology.

(Foto 1) (Foto 2) (Foto 3)

Ellen van Schoten in Polak Building.
    Ellen van Schoten.
    Alexander Santos Lima

Meld je aan

voor de wekelijkse nieuwsbrief.

Volg de Erasmus Universiteit

op Twitter