ACW alumni Siobhan Burger en Avril Hensen genomineerd in verkiezing ''Rotterdamse Zakenvrouw van het Jaar''

ACW alumni Siobhan Burger en Avril Hensen genomineerd in

Wat Avril Hensen en Siobhan Burger met elkaar gemeen hebben? Het feit dat ze beide ACW hebben gestudeerd aan de ESHCC. Daarnaast zijn beide genomineerd voor de jaarlijkse verkiezing Rotterdamse Zakenvrouw van het Jaar! Avril zit bij de laatste drie in de categorie ZZP, en Siobhan is een van de drie gelukkigen in de categorie Aanstormend Talent. Om de felbegeerde titel in de wacht te slepen, kunnen ze ieders hulp hard gebruiken: het is namelijk nog steeds mogelijk om een stem uit te brengen!

Over Avril Hensen

De in Rotterdam geboren en getogen Avril is het brein achter Montgó Kunstmanagement, dat zich bezighoudt met het geven van adviezen op het gebied van beleid, financiën, teksten en fondsenwerving. Avril heeft inmiddels al haar steentje bijgedragen aan vele culturele projecten - zowel binnen als buiten Rotterdam! Blijdorp Festival, BIRD, Motel Mozaique en Le Guess Who? zijn enkele voorbeelden uit het lijstje met opdrachtgevers waarvoor Avril heeft gewerkt.

Stemmen op Avril? Dat kan hier.

Over Siobhan

Siobhan is genomineerd samen met zakenpartner Faye Ellen, met wie ze het bedrijf Arttenders runt. Het motto van het bedrijf is ''We serve art'', wat neerkomt op het aanbieden van diverse diensten waarbij kunst en business samenkomen. Te denken valt bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van concepten, projecten maar ook het bedenken van strategieen op het gebied van sponsoring of fondsenwerving.

Stemmen op Siobhan en Faye? Dat kan hier.