EFS-Seminar ‘Taxation in a Digitising World’

Woensdag 11 oktober 2017 organiseert EFS, het Engelstalig seminar ‘Taxation in a digitising world: Solutions for corporate income tax and value added tax'. Deskundigen uit de wetenschap en de advieswereld geven hun inspirerende visie op de uitdagingen die belastingheffing op economische activiteiten in deze tijd van digitalisering met zich meebrengt.

‘Taxation in a digitising world: Solutions for corporate income tax and value added tax’
In dit actuele, Engelstalig seminar delen vooraanstaande deskundigen uit de wetenschap en de advieswereld hun inspirerende visie op de uitdagingen die belastingheffing op economische activiteiten in deze tijd van digitalisering met zich meebrengt. Aanzienlijke tijd is ingeruimd voor onderlinge interactie en voor de uitwisseling van ideeën over de vraag hoe effectief vennootschapsbelasting en BTW geheven kunnen worden op commerciële online-activiteiten. Daarbij zal uiteraard stil worden gestaan bij de recente ontwikkelingen binnen OESO- en EU-verband.

Datum: Woensdag, 11 oktober 2017, 13.30 – 18.30
Locatie: Campus Woudestein - Van der Groot Building, Room Forum, M3-15 (3rd floor)
Sprekers:

• Maarten de Wilde (voorzitter) – Erasmus School of Law, Loyens & Loeff
  • Prof. Rita de la Feria – University of Leeds
  • Nicolas Colin – Université Paris-Dauphine
  • Rogier Vanhorick – Deloitte

Seminar Director:
Prof. Peter Kavelaars – Erasmus School of Economics, University of Curaçao, Deloitte

Meer informatie is hier te vinden.