masterclass Letselschade.com

Dinsdag 18 oktober reisden de studenten van de master Aansprakelijkheid & Verzekering af naar Letselschade.com in Papendrecht.

Daar werden ze hartelijk ontvangen met koffie en thee. Vervolgens startte een presentatie waar verschillende belangenbehartigers aan het woord kwamen. De vele schadeposten die spelen in het schadevergoedingsrecht kwamen hier uitgebreid aan bod. Ook had Letselschade.com aan één van hun herstelcoaches gevraagd om te komen. Deze herstelcoach toonde een interessant nieuw perspectief aan de studenten. Na de presentatie mochten de studenten zelf aan de slag. Zij werden verdeeld in belangenbehartigers en verzekeraars. De studenten kregen even de tijd om de casus door te nemen en de verschillende schadeposten te bespreken, waarna de discussies tussen ‘belangenbehartigers’ en ‘verzekeraars’ losbarstte. Na de verhitte discussies was het tijd om de strijdbijl te begraven en konden de studenten samen met de experts van Letselschade.com genieten van een heerlijke borrel.