Trotse studenten en familieleden bij B1-certificaat uitreiking

De B1-certificaten zijn in de Aula feestelijk uitgereikt aan al onze bachelorstudenten die hun eerste studiejaar succesvol hebben afgerond.

In totaal ontvingen ruim 400 studenten verdeeld over drie avonden hun certificaat. Een aantal daarvan heeft het Dean’s List certificaat ontvangen. Zij behoren bij de beste tien procent van hun opleiding.

De nu tweedejaars studenten kregen in het bijzijn van hun familie en vrienden de certificaten uitgereikt uit handen van decaan prof. Suzan Stoter, prof. Sigrid Hemels, prof. Ruben Houweling,  prof. René van Swaaningen en prof. Richard Staring.

De uitreikingen werden feestelijk opgeluisterd met een hiphop optreden van dansschool Moves Rotterdam op maandagavond 3 oktober en een dans-act van Theaterschool Hofplein Rotterdam op dinsdag- en woensdagavond. Grote dank gaat uit naar onze studieverenigingen JFR, Christiaanse-Taxateur en CIA die een zeer waardevolle bijdrage hebben geleverd aan de uitreikingen.

Klik hier voor de foto's.