Kwaliteitszorg

Current facets (Pre-Master)

Het kwaliteitszorgsysteem van het Language & Training Centre bestaat uit een systematische evaluatieprocedure en een permanente gerichtheid op de verbetering van onze organisatie en
van de kwaliteit van de cursussen.

Ons doel is dat onze klanten het Language & Training Centre (LTC) kennen vanwege ons uitstekende aanbod, goede docenten en top-service. Het LTC monitort haar scores voortdurend en scoort minimaal 4 (op een schaal van 5) voor haar activiteiten. Topkwaliteit, een goede service en klantbetrokkenheid staan hoog in ons vaandel!

In de evaluatieprocedure onderscheiden we:

 Tevredenheid van onze opdrachtgevers en cursisten

  • Systematische evaluatie van de cursussen met cursisten
  • Uitvallers- en no-show enquête
  • Panelgesprekken met de diverse doelgroepen
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Evaluatieformulier en –gesprek met opdrachtgevers

Kwaliteit van onze cursussen

  • Cursusevaluaties door docenten

 Kwaliteit van onze docenten en trainers

  • Competentielijst docenten en trainers (werving & selectie)
  • Jaargesprekken met individuele docenten
  • Bijeenkomsten met taalteams
  • Docentendagen
  • Collegiale feedback
  • Innovatie en ontwikkeling (aanbod; werkvormen; ICT)
  • Studie-/discussiebijeenkomsten