Kanaalkeuze

Waar komt jouw content te staan? Is het voor een webpagina of sociale media? Denk ook aan content voor advertenties, banners, app’s en flyers.

  • Denk ‘multichannel’. Welke content, ga je via welk kanaal, voor welke doelgroep inzetten? Vergeet niet de offline kanalen. Probeer je kernboodschap in verschillende kanalen te hergebruiken maar maak het wel specifiek voor het kanaal.
  • Zorg dat de boodschappen van de diverse kanalen op elkaar aansluiten, inhoudelijk en met het moment van plaatsen. Maak een contentkalender voor je onderwerp of evenement.
  • Bij welke fase hoort de content die jij nu gaat maken voor de student? (Oriëntatie, beslissing, actie, evaluatie.) 

Corporate social kanalen

Wil je gebruik maken van de corporate social media kanalen? Je kunt een verzoek sturen naar de afdeling USC Marketing & Communicatie. 

Heb je advies nodig over het gebruik van social media kanalen? Twijfel je bijvoorbeeld om een Facebookpagina aan te maken, of wil je meer zichtbaarheid creëren voor jouw organisatieonderdeel? Zoek dan direct contact met Carien van der Wal.

Zichtbaarheid op corporate kanalen
web@eur.nl

Advies over social media
carien.vanderwal@eur.nl
T (010) 408 1815

Meer over het bereiken van de doelgroep: