Sluit je aan bij ons team

Het Design Impact Transition platform is altijd op zoek naar inspirerende mensen om ons team te versterken. Bekijk de open oproepen hieronder voor meer informatie over waar we naar op zoek zijn en hoe je kunt solliciteren.

Wij zijn op zoek naar een stagiair.

Wij zijn op zoek naar getalenteerde EUR-academici in het midden van hun carrière die momenteel onvoldoende ruimte, tijd of waardering krijgen voor het impactvolle en boeiende onderzoek dat zij graag zouden willen doen of dat zij nu voornamelijk in hun vrije tijd doen. DIT zal je helpen bij het formuleren en uitvoeren van een transformatieve academische opdracht en je ondersteunen bij de ontwikkeling van je impactcarrièrepad. Lees meer

DIT-platform verwelkomt aanvragen van academici die werkzaam zijn aan andere universiteiten of instituten voor een visiting fellowship. Gedurende een periode van 2 maanden tot 1 jaar maak je deel uit van ons team en werk je samen met ons aan projecten of activiteiten die aansluiten bij jouw interesses en/of ervaring.

Wie zoeken we?

Je bent een onderzoeker op PhD of Postdoc niveau met sterke affiniteit voor en/of ervaring in transdisciplinair en/of transformatief academisch werk, of die zich richt op onderwerpen gerelateerd aan duurzaamheid, maatschappelijke transities of veranderende academische contexten. We verwachten dat je je eigen financiering regelt en een conceptwerkplan voor je bezoek met ons deelt: een korte beschrijving van het onderwerp/thema waar je aan zou willen werken, inclusief hoe dit aansluit bij de doelstellingen van DIT. Je kunt ook aangeven met wie bij DIT je zou willen samenwerken.

Wat bieden wij?

Tijdens het verblijf word je begeleid door een van de DIT-academici en maak je deel uit van het DIT-team. Je krijgt een bureau op ons kantoor en fysieke en digitale toegang tot faciliteiten om aan de Erasmus Universiteit Rotterdam te werken. Je wordt uitgenodigd om deel te nemen aan de stafvergaderingen, onderzoeksactiviteiten en evenementen van het DIT en je leert onderzoekers van de hele Erasmus Universiteit kennen die aan vergelijkbare uitdagingen werken.

Stuur je CV en een korte motivatiebrief naar dit@eur.nl.  We streven ernaar om binnen 5 werkdagen op je sollicitatie te reageren. Als je vragen hebt of wilt bespreken of je ambities passen bij het DIT-platform, kun je contact opnemen met Julia Wittmayer via j.m.wittmayer@drift.eur.nl.

Wij verwelkomen stages van studenten die geïnteresseerd zijn in het werken aan transdisciplinair en transformatief onderzoek en onderwijs, en in onderwerpen gerelateerd aan duurzaamheid, maatschappelijke transities en veranderende academische contexten. Je hoeft niet bekend te zijn met deze onderwerpen, bekijk ons narratief voor verandering om meer te weten te komen.

Naar wie zijn we op zoek?

Je bent een universitaire student op masterniveau OF je zit in je derde jaar of hoger aan een hogeschool en je bent minimaal 4 maanden beschikbaar. Je wordt gevraagd een conceptplan voor je stage te schrijven: een korte beschrijving van het onderwerp/thema waar je aan zou willen werken en hoe dit aansluit bij de doelstellingen van DIT.

Wat bieden wij?

Tijdens je stage krijg je een standaardvergoeding van €450 per maand op basis van een fulltime werkweek en beschik je over een (flex)bureau op het DIT-kantoor. Je krijgt de kans om verantwoordelijkheid te nemen en te werken als lid van het DIT team, waarbij je deelneemt aan vergaderingen en evenementen naast het project waar je aan werkt. We kunnen stageplaatsen voor zowel werkervarings- als onderzoeksstages aanbieden. Een van de DIT-medewerkers zal als je supervisor worden aangewezen en je op weg helpen.

Stuur je CV en een korte motivatiebrief naar dit@eur.nl en geef aan waar je aan wilt werken en of je op zoek bent naar een onderzoeksstage of een werkervaringsstage. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen op je sollicitatie te reageren. Als je vragen hebt of wilt bespreken of je ambities passen bij het DIT-platform, kun je contact opnemen via dit@eur.nl.