Margot van Wermeskerken

  • Margot van Wermeskerken

    Ask me and I will learn? Effects of quizzes on student learning and self-regulated learning when studying instructional videos

    Het is aangetoond dat de combinatie van traditioneel face-to-face (F2F) leren en web gebaseerd leren zeer effectief is - tenminste als studenten goed voorbereid naar F2F-vergaderingen komen. Dit is echter niet altijd het geval, vooral omdat studenten hun eigen leren vaak overschatten bij het bestuderen van instructievideo's. Als gevolg hiervan stoppen studenten voortijdig met leren, wat de effectiviteit van de daaropvolgende F2F-vergaderingen beïnvloedt. Het huidige project onderzoekt of het integreren van quizzen met instructievideo's het leren van deze video's bevordert, de zelfregulatie van studenten verbetert en het leergedrag van studenten beïnvloedt. De bevindingen dragen bij aan de ontwikkeling van ontwerprichtlijnen voor de implementatie van instructievideo in het onderwijs.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen