Richtlijnen voor toepassing

Rewarding role models and drivers for social change

Bij het inschrijvingsformulier moeten de studenten de volgende documenten voegen:

1. Een curriculum vitae.
  2. Een persoonlijke motivatiebrief.

De voordragen kandidaat dient een persoonlijke motivatiebrief in te dienen. Voor de motivatiebrief wilt de jury de volgende vragen meegeven aan de kandidaat:

• Hoe heeft jouw weg naar de hogeschool/universiteit eruitgezien? Welke uitdagingen kwam je hierin tegen en op welke prestaties ben je trots?
  • Wat is jouw drijfveer om een maatschappelijke bijdrage te leveren aan de samenleving?
  • Hoe wil jij invulling geven aan jouw rol als ECHO Ambassadeur?
  • Hoe zie jij jouw rol in de grotere beweging die gaande is voor sociale rechtvaardigheid?
  • Hoe zou het winnen van de ECHO-award jou nog beter in staat stellen om jouw visie om te zetten in impact?

Tip! Wees niet te bescheiden in je persoonlijke motivatie. Alle informatie draagt bij aan een vollediger beeld van jou voor de jury van de ECHO Award. Succes!