Is there a demand for online courses?

CLI Network Lunch
donderdag 9 feb 2023, 12:00 - 13:00
Type
Lezing
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Education Lab
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Student in Library
Jonathan van Rijn

Tijdens de CLI Network Events geniet je van een gratis lunch, terwijl je meer hoort over de interessante innovaties die plaatsvinden op de Erasmus Universiteit. Dit keer vertelt Wieke Blaauw over de vraag naar online vakken.

Het International Institute of Social Studies (ISS) heeft onderzoek gedaan om het online onderwijsaanbod te innoveren en te verbeteren. Welke kenmerken maken een online vak aantrekkelijk? De enquĂȘte werd ingevuld door deelnemers aan ISS MOOC's, alumni en mensen die aan ISS verbonden zijn. De resultaten zullen worden gepresenteerd tijdens deze CLI Network lunch.

Wieke Blaauw

Over de spreker

Wieke Blaauw is senior beleidsadviseur bij ISS. Ze richt zich op engagement & maatschappelijke impact en op innovatie in het onderwijs.

Meld je aan

I am Bevat verplichte velden
Do you have any dietary restrictions? Bevat verplichte velden
Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Datum: donderdag 9 februari
Tijd: 12:00 - 13:00 (inloop vanaf 11:45)
Locatie: Erasmus Education Lab
Toegang: gratis (inclusief lunch!)

Georganiseerd door de Community for Learning & Innovation