Max Welz wint de Hannan Graduate Student Travel Award 2024

Onlangs werd bekend dat Max Welz, promovendus onder de capaciteitsgroep Econometrie aan Erasmus School of Economics, één van de winnaars is van de Hannan Graduate Student Travel Award 2024. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door het Instituut voor Wiskundige Statistiek.

Elk jaar reikt het Instituut voor Wiskundige Statistiek deze prijs uit om de reis en registratie te financieren voor het bijwonen en eventueel presenteren van een paper op een van hun evenementen. De beurzen per prijs variëren tussen de 400 en 1000 dollar.

Van de zesentwintig prijswinnaars waren er slechts vier afkomstig van Europese instellingen. Een van hen, Max Welz, is promovendus aan Erasmus School of Economics. In zijn onderzoek ontwikkelt Max statistische methoden voor de analyse van datasets in de economie, gezondheidswetenschappen en management.

Promovendus

U kunt de volledige lijst met winnaars van de Hannan Graduate Student Travel Award 2024 hier bekijken.