Alumnivereniging ESHPMa: hét platform voor uitwisselen van kennis en ervaring in de zorg

Naast de activiteiten die Erasmus School of Health Policy & Management organiseert voor alumni, is er ook een onafhankelijke alumnivereniging, ESHPMa, actief die zich inzet voor het alumninetwerk. Onder leiding van voorzitter Pernette Gerla faciliteren zij de uitwisseling van kennis en ervaring in de zorg.

Hallo alumni,

Wat onwijs leuk dat ik jullie iets mag vertellen over de alumnivereniging ESHPMa. Ik ben Pernette Gerla, voorzitter van ESHPMa. Als alumnivereniging bestaan wij volledig uit afgestudeerde gezondheidswetenschappers.

Pernette Gerla

De meeste van ons zijn werkzaam in de gezondheidszorg: van ziekenhuizen, verpleeghuizen, adviesbureaus tot zorgverzekeraars. Samen vormen we een mooi netwerk om kennis en ervaringen uit te wisselen en om elkaar te inspireren, adviseren en motiveren!

Als alumnivereniging staan we los van de faculteit Erasmus School of Health Policy & Management, maar sinds kort werken we ook samen met de faculteit. Ik kijk uit naar een vruchtbare samenwerking waarin we de handen ineenslaan om jullie als alumni een waardevol netwerk en interessant nieuws en bijeenkomsten te bieden.

Meer over ESHPMa

De alumnivereniging ESHPM (ESPHMa) is met ruim 500 leden één van de grootste alumniverenigingen verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. ESHPMa (voorheen aBMG) is opgericht in 1995 met als doel een netwerk te creëren van afgestudeerde gezondheidswetenschappers. Onze wortels liggen op de Erasmus Universiteit Rotterdam, bij Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM). Meer informatie kun je vinden op onze website of onze LinkedIn-pagina.

Inspiratie en kennis op doen bij ESHPMa

Wil je je carrière een kickstart geven? Of juist inspiratie en kennis opdoen? Dan ben je bij ESPHMa aan het juiste adres.

• Als young professional vind je potentiële carrièrekansen: via onze vacatureservice krijg je toegang tot interessante vacatures in de gezondheidszorg;
  • Als mid- en end-career professional vind je volop inspiratie en kennis;
  • We organiseren activiteiten waar alumni elkaar ontmoeten om kennis en ervaring uit te wisselen;
  • Van inhoudelijke colleges tot bedrijfsbezoeken, netwerkborrels en diners. Ook komt er in 2023 een groots congres aan!

Wil je op de hoogte blijven van onze evenementen en lid worden van dit unieke netwerk in de gezondheidszorg, meld je aan via deze link. Of neem contact met mij via voorzitter@eshpma.nl.

Pernette Gerla
Voorzitter ESHPMa