Moreover: Geavanceerde Engelse app voor studenten

Moreover is er een app voor het leren van talen voor gevorderd academisch Engels. Alle studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam ontvangen gratis de Lite-versie van de app.

Moreover is het speciaal ontwikkeld voor studenten en academici om hun actieve woordenschat uit te breiden. Met Moreover ontwikkelen studenten het vermogen om zich welsprekender uit te drukken bij het schrijven van academische teksten en het geven van presentaties in het Engels. De Moreover-app is te downloaden in de Google Play Store en de App Store.

BELANGRIJK: De Lite-versie geeft studenten en medewerkers van de Erasmus Universiteit Rotterdam gratis toegang tot een groot deel van de inhoud. Om de gratis Lite-versie te gebruiken, moeten gebruikers zich eerst in de app registreren met hun e-mailadres van de Erasmus Universiteit Rotterdam. De app werkt op de extensies @eur.nl en @eur.student.nl. Gebruikers ontvangen onmiddellijk een e-mail van Moreover nadat ze een nieuw account hebben aangemaakt. In uitzonderlijke gevallen kan dit maximaal 48 uur duren. Nadat het e-mailadres is bevestigd, kunnen gebruikers inloggen op de app en toegang krijgen tot de Lite-versie van Moreover.

Voor meer informatie, ga naar de Moreover website. Of e-mail naar info@moreover.app.