Uitnodiging Proefcollege

Executive Program The New CIO-CTO-CDO

Neem deel aan het proefcollege en maak kennis met Executive Program The New CIO-CTO-CDO van de Erasmus Universiteit Rotterdam!

Dinsdag 14 mei 2024

Zoom meeting proefcollege open vanaf15.15 uur
Start en introductie The New CIO - CTO - CDO15.30 uur
College Strategy & Dilemmas in the Digital Age16.00 uur
Napraten en discussie17.00 uur
Einde17.15 uur

Aanmelden voor het proefcollege kan via de website of via esaa-cio@ese.eur.nl.

Het nieuwe Executive Programme The New CIO-CTO-CDO is speciaal voor CIO’s, CTO’s & CDO’s ontwikkeld om op alle relevante thema’s en dilemma’s kennis te verdiepen, de laatste academische inzichten te verkrijgen en om met topsprekers en thought leaders uit de wetenschap en de internationale praktijk in discussie te gaan.

Onderwerpen

Op het programma van The New CIO-CTO-CDO staan onderwerpen als: de agenda van de CIO/CTO/CDO, strategische partner in de corporate strategy, het definiëren en uitvoeren van de technology strategy, de relatie met de CEO en toezichthouders, dilemma’s in de besluitvorming en leiderschap van de CIO/CTO/CDO, het succesvol leiden van innovatie en transformatie binnen de organisatie, de toekomst van technologie vectors en implicaties daarvan, dilemma’s bij het opzetten van wereldwijde ecosystemen, succesvolle executie en cyber security, en de relatie tussen technologie, (internationale) wetgeving en ethiek. Onze academische contacten met Harvard waarborgen de meest recente internationale en academische cases.

Een programmadag

Het programma start om 13:00 uur en om 18.00 uur schuift een ‘fireside guest’ aan die in een open en informele setting over zijn of haar ervaringen vertelt en vragen beantwoordt. Daarnaast worden door drie gerenommeerde sprekers (professoren, ondernemers, top CIO’s, CTO, CDO’s’) drie masterclasses gegeven. De programmadag eindigt om 21:30 uur.

Flexibel instappen en deelname

Je kunt bij elke module starten voor de gehele leergang. Flexibele deelname is ook mogelijk: het programma The New CIO-CTO-CDO kun je vanaf 4 modules volgen en vervolgens modules naar keuze toevoegen. Hierdoor stel je jouw eigen programma à la carte samen!

Voor het proefcollege aanmelden kan via de website of via esaa-cio@ese.eur.nl.

Wij hopen je te ontmoeten op ons proefcollege!

Jacqueline van der Steen

E-mailadres